ETIKETTER

måndag, oktober 02, 2006

Chapter Nine


Wooohoo är super glad! Idag boka jag och Suzie biljetter till Beyonce's konsert i Sthlm den 3 maj! Hallå?!! BEYONCE! Kan det bli bättre?! JA DET KAN DET! Igår blev jag moster för andra gången! Syrran fick en liten pojke, världens gulligaste dessutom!!!
By the way, sitter i skolan och skriver, så nej, har inte fått internet hem än. Det måste vara en hel del som besöker min sida, mer än 80 pers på bara ngr dagar... vilka är ni? Lämna gärna lite kommentarer va! :)
Fick även veta att omtentan är v.42 för förra kursen... SURT! Det är ju samma vecka som litteraturseminariet vi har i nuvarande kurs... Näää jag kuggade inte på tentan, utan jag gjorde den inte. Tentan var en torsdag och måndags kväll började jag känna mig lite småsjuk. Den natten sov jag inget alls!! HEMSKT! Fy! Under tisdag och onsdag låg jag i sängen hela dagen med 39 graders feber och tyckte så synd om mig själv (det gör jag fortfarande)! Enligt vårdcentralen var jag tvungen att vänta 2-3 dagar för att veta ifall jag skulle få penicillin eller inte... Jag höll på och dö och de säger att jag måste vänta 3 dagar AAAAARRGHHHH! Världens bästa mamma hämtade ut mitt penicillin efter 3 dagar, då det konstaterades att jag hade halsfluss. Inte förrän fredag kunde jag gå ut för att ta en promenad... Hemsk erfarenhet det hela och jag har aldrig tycks så synd om mig själv som då! Känns så ruttet nu med tentan och allt... Men det fixar väl sig, det gör allting i slutändan! Ska man ringa CSN och meddela detta kanske? Hmm... kan nog vara smart!
Idag hade vi vår första föreläsning i kommunikation och teknologi, shit va rolig föreläsning!Första gången på ett och ett halvt år som en föreläsning på högre stuider som jag verkligen har KUL! Vår lärare är faktiskt riktigt duktig, han lyckas att fånga min uppmärksamhet, man vill bara veta mer och mer... Hinner inte berätta så mkt mer nu, för vi ska gå hem (är hemma hos syrran).
/Moster Mia hihi

Etiketter:

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->