ETIKETTER

tisdag, september 26, 2006

Chapter Two

Idag när jag kom hem från skolan runt fem tiden fann jag ett stort paket. Slet nyfiket upp presentpappret och såg att jag fått ett IDOL-spel från Tv 4! Haha kunde inte sluta garva eftersom jag vart förvånad över att jag vunnit det. Hade nämligen surfat runt en kväll då jag var uttråkad och anmält mig till lite olika tävlingar... och så går jag vinner (!) tack vare min motivering som jag vägrar berätta här haha! Vem kunde tro att jag är en av fem i Sverige som vinner mohaha... Blir ju en utmärkt present till lillsyrran hahaha! Nej ska ta och läsa lite i kursböckerna nu!
Maria has left the building!

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Maria - FashionFame sa...

Johan: jajjemensan! nytta före nöje :)

4 nov. 2006 21:04:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Rania: haha never ever!

4 nov. 2006 21:05:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->