ETIKETTER

onsdag, september 27, 2006

Chapter Three

Igår höll vi på med PowerPoint... har sysslat med programmet tidigare, men glömt bort det mesta (typ allt) så det kändes nyttigt! Idag höll vi på med Marratech. Jag och Madde satt ihop och webbade och ritade för fullt på sidan av allas webbkamerabilder, haha vi hade kul faktiskt! Jag har webbat förut via MSN, men det här va ngt nytt, ganska praktiskt att kunna arbeta med ngt samtidigt som man ser varandra och talas vid! Me like!

Läste lite i artikelhäfte nr 1 idag. Läste den första artikeln som är på engelska, va inte alls så svårt som jag trodde, dock kom jag av mig ibland eftersom vissa av orden va för svåra. Mkt intrernetsnack som inte sa mig så mkt egentligen, men hängde inte upp mig så värst mkt på det utan fortsatte och jag förstod helheten iaf. Förstår inte riktigt om vi ska diskutera alla dessa artiklar senare eller om vi ska välja ut ngn och diskutera? Måste inte vår grupp ha samma artikel? Hmm..

Peace!

Etiketter:

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->